Be part of it

Tegenwoordig zijn mensen over de hele wereld met elkaar verbonden. Elke dag en de hele dag. Stel je voor dat jij als bedrijf hier deel van zou kunnen uitmaken? Onze missie is om het leven gemakkelijker, veiliger en mooier te maken. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om mensen met elkaar in contact te brengen.

CM.com biedt deze verbinding via messaging kanalen, een customer data platform, interactieve voice oplossingen en Europa's meest innovatieve betaalmethoden. Ongeacht het kanaal of toestel.

 

Daar zijn waar je klanten zijn

Zowel bedrijven als klanten zijn op zoek naar efficiëntere en klantvriendelijkere manieren om met elkaar te communiceren via mobiele kanalen. Conversational Commerce belooft precies dat: daar zijn waar je klanten zich bevinden.

Conversational Commerce is de slimme combinatie van alle populaire messaging kanalen, een customer data platform en betaaloplossingen. Het geeft klanten de mogelijkheid om contact op te nemen met bedrijven en de aankoop af te ronden binnen hun favoriete berichtenkanaal.

Voer rijke, efficiënte en klantgerichte gesprekken met je klant op elk mobiel apparaat, zonder technologische barrières.

 

Voortdurende innovatie die vormgeeft aan de toekomst

We worden gedreven door de visie dat alle communicatie zal verschuiven naar mobiel. Daarom bouwen we voortdurend voort op ons private cloud platform dat de toekomst van Conversational Commerce vormgeeft. De kern van ons netwerk is de afgelopen 20 jaar opgebouwd met ons eigen team van developers.

  • Geo-redundant private cloud netwerk
  • ISO gecertificeerd, GDPR conform
  • Gartner CPaaS geaccrediteerde provider
  • PCI-DSS gecertificeerd

Uiteindelijk draait het om het menselijk aspect

Wat technologie ook mogelijk maakt, wij geloven dat mensen het verschil maken. We gebruiken verandering in ons voordeel, passen ons aan, blijven innovatief en leren van onze fouten.

Wij zijn ervan overtuigd dat als medewerkers doen wat ze leuk vinden, ze er beter in worden. En zo kunnen ze het meeste en beste bieden aan klanten, collega's en CM.com. Daarom geven we iedereen de kans om te groeien in een richting waar hij of zij het meeste plezier in heeft; op zijn of haar eigen manier. Want ook al zijn we allemaal gelijk, we zijn zeker niet allemaal hetzelfde. Het is precies deze diversiteit waarom CM.com zo uitblinkt.

 

“Een samenwerking die steeds intensiever wordt en we als CM.com de vruchten van plukken” Corporate website

Career Day 2022

CM.com nam deel aan de FHICT Career Day op 8 november in Tilburg en 10 november in Eindhoven.
Zij zoeken studenten voor:
  • Afstuderen
  • Baan
  • Bijbaan
met een afstudeerrichting:
  • ICT & Applied Data Science
  • ICT & Artificial Intelligence
  • ICT & Creative Technology
  • ICT & Infrastructure
  • ICT & Software Engineering

CM.com is betrokken bij:

Afstudeerrichtingen

ICT & Software Engineering - Semester 2 - Demand based

CM.com vervult de rol van opdrachtgever bij proftaakgroep.

ICT & Software Engineering - Semester 3 - Demand based

CM.com vervult de rol van opdrachtgever bij proftaakgroep.

Overige activiteiten

Beoordeling 2022 door CM.com

Organisatie van samenwerking 7
Kwaliteit van onderwijs 8
Voldoende kennis bij studenten 8
Samenwerking afgelopen jaar 7
Gemiddeld -
Alle beoordelingen
Citrus Andriessen Copaco