Wanneer merk en technologie met elkaar verweven zijn, ontstaat betekenisvolle interactie. Het kan levens verrijken van individuen en gemeenschappen. Het verandert onze werelden.

We maken ons hard dat merken gaan bijdragen aan het geluk van alle mensen. En dat gelukkige mensen gaan bijdragen aan een positieve cultuur en aantrekkelijke merken. Merken die bereid zijn de uitdagingen van onze wereld te helpen oplossen.

BR-ND ondersteunt opdrachtgevers bij merk- & organisatievraagstukken zoals rebranding, activisme, purpose, merkpositionering, merkportfolio & architectuur, naamgeving & design, internal & employer branding.

Centraal in onze aanpak staat 23plusone, onze universele taal van menselijke drijfveren. We delen onze kennis en expertise wereldwijd met professionals en jong talent om samen meer impact mogelijk te maken.

“Hoewel we denken dat de keuzes die we maken sterk afhankelijk is van eigenschappen en voordelen, komt het allemaal op één ding neer: hoe voel ik me hierbij?” Corporate website

BR-ND is betrokken bij:

Afstudeerrichtingen

ICT & Media Design - Semester 2

BR-ND verzorgt jaarlijks een masterclass (dagprogramma) over branding. BR-ND bezoekt vervolgens het semester verscheidene keren om bij demonstraties en presentaties studenten van feedback te voorzien op gemaakt werk.

Beoordeling 2021 door BR-ND

Organisatie van samenwerking 9
Kwaliteit van onderwijs 9
Voldoende kennis bij studenten 9
Samenwerking afgelopen jaar 8
Gemiddeld 8.8
Alle beoordelingen
Bosch Rexroth Brand Encounters